LIlle velkomst på Engelsk

Welome. Velkommen

ENGELSK) Welcome to patlar-school stuff blogging. In the blog you can find everything possible teaching things that anyone can use at school and at home. There are more and more into on the blog until now there following teaching stuff DANISH. DANISH QUIZ. MATHEMATICS. MATHEMATICS QUIZ. ENGLISH. ENGLISH QUIZ. if you feel like being a regular reader of the blog then get in even more about the blog and know the bedere and it can also be the other way to find the page. And there is also google translation of the blog you are welcome to join in the blog and writing commentary on some thing you want Lyt Læs fonetisk Ordbog - Vis detaljeret ordbog DANSK.Velkommen til patlar-skoleting blogge. I bloggen kan du finde alt mulig undervisning ting som alle kan bruge i skolen og der hjemme. Der kommer mere og mere ind på bloggen indtil nu er der følgene undervisnings ting DANSK. DANSK QUIZ. MATEMATIK. MATEMATIK QUIZ. ENGELSK. ENGELSK QUIZ. har man lyst til at være faste læser på bloggen så får i også mere at vide om bloggen og kende den bedere og det kan man også på den anden måde ved at finde siden. Og der er også google oversæt i bloggen man er også velkommen til at være medlem i bloggen og skrive kommentar til tingen vis man vil. GOD FORNØJELSE

Om mig

Mit billede
Jeg hedder patrick. Om mig. Jeg kan godt lige at lave noget posetive ting og alt andet som jeg holder meget af. Jeg kan rigtigt godt lige at hænge ud med vennerne og familien. Jeg er super glad til daglig når jeg møder glad i skolen. Det jeg mest godt kan lige er at hænge ud med venner og jeg aldre bytte dem ud med andre for dem er jeg glade for

Sidevisninger i alt

S Blue K (Takoma Park, MD) letter O hangman tile blue letter L letter e letter T letter I n letter G

torsdag den 4. november 2010

Lær klokken opgave. Learning Clock task

Dansk
3 opgaver i at lære klokken

Engelsk
                                                                 3 exercises to learn at


sprog) Dansk
Vil du lære klokken så klik på billed og Print denne klokke papir ud og lær klokken

sprog) Engelsk
Do you teach at so click on the image and print this bell paper and learn Clock

Ingen kommentarer:

Søg i denne blog

S Blue K (Takoma Park, MD) letter O hangman tile blue letter L letter e letter T letter I n letter G